best nyer...klau dpt watak laki yg mcm nie..=)

Wednesday, January 02, 2013



ermm...lia nak citer cikit..
korang pernah tengok citer Boys Over Flower kan?
bagi sape yang pernah tengok tue..mesti korang kenal watak Lee Min Ho..
die pegang watak utama dalam citer tue...
name die dalam citer tue..Gu Jun Pyo..

bagi yang memang minat sangat korea mesti kenal sape 
Lee Min Ho kan?

nape lia cakap yang lia minat dengan watak yang 
Lee Min Ho bawak?
sebab time mule2 lia tengok citer BOF time form4..
*citer nie dah lame keluar cume lia je ketinggalan zmn baru thu cter nie..

time lia tengok cter tue..first sekali...
lia akan cari sape yang jadi hero dlm citer tue..
and sape yg jadi heroin nyer...
bile lia dpat tahu Lee Min Ho yang jadi hero nyer...okay..lia layan cter tue..
agpon citer tue nmpak best...so..LAYAN..haha
lia memang tengok cter tue..dari episod 1 hngga episod last...
budak yang minat sangat drama korea!haha
bagi lia...ape yg mnrik tentang watak yg dilakonkan
oleh jun pyo nie...
dalam cter tue...Jun pyo nie seorang yg amat setia..
pada kekasih nyer...
die just pandang and amek berat yg terlampau pada awek nyer..
die juga seorang yg tdk knal erti putus ase dlm memikat..
perempuan yg telah curi aty die..
banyak lagi watak si jun pyo nie..
cume lia xde banyak mase..
tapi..
untung nyer sape yang dpt laki mcm nie...
teringin sangat klau pakwe lia watak yg mcm nie..
haha...*ngade2
tapi pape pon...
lia dah bersyukur sebab dapat jumpe dgn laki baek..
walaupon panas baran!haha
tapi comel..and manje..lia cuke!=)
ermm..banyak lagi yang lia nak citer sebenarnye..
cume mase mncemburui lia..haishh..=="
tak pe..it's ok..
k lahh..lia blahh dulu..haha
wasalam..


You Might Also Like

0 comments

drop here your comment.:)