Mama! Happy Befday!

Tuesday, January 08, 2013

haip korang...!
ary nie befday mama lia tahu!
tadi time lia nga borak2 ngan mama lia..
lepas tue lia ade tanye kat mama..
brape tarikh ary nie?
mama pon jawab..
"7.1.2013"
lia pon jawab..
ha?7hb dah?
mama pon jawab..
"aah"
perghh!cepat nyer mase...
tak sangke dah 7hb..
hari nie dah masok 8.1.2013..
date befday mama lia..
okay2..
lia nak beli hadiah ape erk untuk mama?
semesti nyer lia akan beli kek untuk mama...
and semesti nyer lia akan belikan kek blueberry..
tapi bukan sekarang,esok,lusa or tulat..
sebab lia nga pokai..
maklum lahh..tak keje..
tapi insya-Allah satu ary nanti lia akan belikan untuk mama...
and insya-Allah mybe lia belikan due kek sekali gus kot nnti..
sebab tarikh befday mama ngn papa dekat jea..
so lebih baek beli sekali gus kan?
tapi yang sedih nyer lia tak dapat beli sekarang,esok or lusa or tulat..
befday mama sok..
mama..akak nak minx maaf sebab tak dapat beli kek tok mama.
mama pon tahu yang akak tak de duit.. 

#tapi akak janji akan belikan jugak satu hari nanti..insya-Allah..
bila akak dah dapat gaji..sebab akak kan akan keje nanti..
tak pe kan kalau sambut befday seseorang pada hari len?

tapi..boleyh tak bagi idea kat lia nak bagi hadiah ape tok mama lia..
serius lia nga buntu nak beli ape..ermm..
tolong bagi idea okay!

OR

ermm..sebenarnye lia ade simpan duit ckit..
ckit jelahh..
tak banyak pon..
agak2 nyer patot tak lia gune duit simpanan lia untuk beli kek befday mama?
pless bagi idea kat lia..
beli sekarang atau beli nanti jea?
okay..tue jea lia nak share..
pless bagi idea ya!
thank you!
hanye Allah akan membalas jasa budi baek anda semua
yang bagi idea dekat lia..
*maaf lah ayat macam tunggang-langgang..sebab lia dah ngantok..heee

You Might Also Like

4 comments

  1. akak dulu masa arwah mak masih ada akak bagi surat..ala surat cinta gitu..tapi akak hias dengan cantik2..lukis sendiri dan buat sendiri..lagi jimat..pastu luahkanlah perasaan kita yang kita bangga jadi anak dia..dan sayang dia sangat2 dan sebagainya...sampai sekarang surat2 tu pun masih ada. InsyaAllah mama lia akan terharu baca ni..selamat mencuba..:)

    ReplyDelete
  2. buat je mcm komen kat atas ni... :) biar buat dengan ikhlas.. mama msti suka :) deqja dlu polok cium mama puas2... :)

    ReplyDelete
  3. Cik Zara : thnkz akak..insya-Allah lia try..=)

    ReplyDelete
  4. deajamucuxx : thnkz..of course lia akn buat dgn ikhlas... :D

    ReplyDelete

drop here your comment.:)