KEPUTUSAN SPM KELUAR 20 MARCH NII KE ?

Monday, February 18, 2013



Assalamualaikum semua . ! 
time-time macam ni . alhamdulillah , lia free , so lia update entry . sebenar nye ade tujuan lia update hari nii . tujuan lia update hari nii sebab tengah kecut . Ya Allah ! tolong hamba mu yang lemah ini ya Allah ! nak tahu kenapa lia rase berdebar-debar sangat ? bukan berdebar-debar sebab buat kesalahan and tunggu hukuman daripada papa . bukan berdebar-debar sebab nak kahwin . and bukan berdebar-debar sebab nak masuk kolej . tapi lia berdebar-debar sebab . . keputusan SPM dah nak hampir keluar ! oh nooo ! seriuss kecut perot .

tapi lia tengah konfiuss . sebenar nye keputusan SPM keluar bile ? ade yang kate hujung bulan 2 nii . ade yang kate hujung bulan 3 . tak tahu yang mane satu . and baru-baru nii . ade berita mengatakan keputusan SPM keluar pada 20 MARCH 2013 nii . nak bukti ? klik sini . =) lia sekarang hanya boleh berdoa and bertawakal ajee . hmm , ya Allah . tenangkan laa hatiku ini . 

Ya Allah , kau berikanlah aku dan kwn2 ku kptusan yg cmerlang dlm spm 2012 . Sesungguhnya Engkau Maha Pemurah . Stidk2 nya kau beriknlah aku&kwn2 ku ape yg diingini&mmpu m'buat kedua2 ibu bpa kmi t'snyum . Ya Allah ,jgn la kau bg kgglan kpda kmi . Amin !

kalau laa lia ade kuasa , lia akan undurkan balek mase . waaa . best nyer . hee . tuu semua hanye mimpi semata-mata ! tapi ape-ape pon keputusan nyer , lia akn redha . lia akan terima dengan hati yang terbuka . betol tak ? korang-korang semua pon mesti tengah berdebar-debar kan ? huh . dugaan2 . 

doakan kejayaan lia ye ! lia pon akan doakan kejayaan korang-korang semua yang amek SPM tahun 2012 . :)

k laa . tuu je nak cakap . bai 

wasalam ~

You Might Also Like

0 comments

drop here your comment.:)