AKU KESUNYIAN :'(

Monday, June 03, 2013



Start semalam lagi aku rase sunyi sangat ! aku rase aku macamm betul-betul keseorangan . sejakk die masuk Uitm dekat arau , perlis . sejak tu kiteorang dah jarang contact . sebab die sibokk dengan orentasi . hmmm . aku dapat tahu orentasi tu berjalan selama seminggu . Whatt ? SEMINGGU ?? lama kott . :'( aku rase seminggu tuuu macam 1000 tahun . Ya Allahh . adakah aku dapat tahan untuk menghadapi semua ini ??

Adakah hatiku dapat bersabar dengan semua ini ? aku perasan akan perubahan sikap sejak-menjak ni . aku asyik murung . selalu cepat marah . selalu emosi apabila dengan dia . apehal denagn aku ?? aku ponn tak tahu . aku rase perangai aku sekarang ni asyik banyak sensitif jee . andd yang tak boleh blahh . bila die sekarang dah masuk universiti , so mesti jumpa dengan ramai perempuan kann ?? aku rase macam kepercayaan aku dekat die dah makin berkurangan even die selalu yakinkan aku yang die setia dekat aku seorang sahaja . 

Aku tak tahu kenapa dengan diri aku sekarang ni ? bilaa aku rindu , aku tengokk picture die . bila aku rase sunyi , aku tengokk picture sambil menangis . bolehh dikatakan berapa banyak kali dahh aku menangis . aku tengok muka aku ponn pucat jee . andd mata aku pon nampak sembap semacamm . bila aku fikirkan balek , aku sebenarnya risau dengan keadaan aku sekarang ni . 

mybe disebabkan aku terlampau rindu dekat die tapi ego aku melebihi segala-galanya . aku sekarang hanya mampu untuk menangis sahajam. nak jumpa face to face ?? takk tahu laa bila . hope laa aku dapat bertahan dengan semua ini . sungguh hanya disebabkan die SAHAJA , hidup aku dah jadi tak teratur . I MISS HIM SO MUCH !!

You Might Also Like

0 comments

drop here your comment.:)