AKU SUDI UNTUK JADI SPONSOR :)

Saturday, June 01, 2013

Assalamulaikum andd annyeonghaseyoo . :) actually akuu sekarangg tengahh free sebabb holidayy ni . Soo niat akuu baekk n ingin mengisi masa lapang akuu untuk jadi sponsor mane2 giveaway , segmen or contest yang korangg2 semuaa buat .

Disebabkann bulann rejab yang penuh mulia ini , akuu inginn menawarkann diri untuk jadi sponsor EDIT BLOGSKIN or HEADER . TOPUP ponn boleh jugakk . Insya-Allah kalau aku tak sengkekk . Hehehe :)

Jadi sape2 yang nak akuu jadi sponsor , komenn dekat aku punyaa entry nii ataupunn dekat twitter aku . Username : @yayastrawbery95 . Okayy ? :D
Kalau rajin , follow laa sekali twitter akuu . Nanti akuu follow korang balekk .

K bye . ♡

You Might Also Like

1 comments

  1. salam.saya sedang cari sponsor http://strawberrysgurls.blogspot.com/2013/09/pencarian-sponsor.html

    ReplyDelete

drop here your comment.:)