AKU TAK DE HARAPAN NAK STUDY KE ??

Tuesday, June 11, 2013

Assalamulaikum andd annyeonghaseyoo . Okayyy now akuu rasa macam nak nangis . Yeke macam nak nangis ?? Ataupunn memangg dahh nangis ?? Hmmm . Entahh laa .

Sebelumm ni akuu dalamm dilemaa sama ada nak masukk mane untuk sambungg belajar . Tapi hari ni laenn pulakk jadinyaa . Bila akuu fikirkan balek , antara KUIS dengan KPTM , akuu lebih pilih KPTM walaupunn KUIS tuhh aku dapat course yang akuu minat .

Memangg akuu tahu KPTM nihh yurann diee bapakkk MAHAL ! Tapi lagi mahal UniKL . :3 andd akuu jugak tahu yang KPTM nihh bawah ckit daripadaa politeknikk . Arghhh ! Aku tak kesahh semuaa tuu yang penting akuu semangat nak belajar . Tapi tulahh .

Bilaa siang tadi akuu dok sibuk baca novel , tiba2 mama akuu call . Mama aku tanya aku punyaa course dekat KPTM tuhh under Uitm ke takk ?? Andd akuu cakapp laa bukann under Uitm . Time tu akuu dah rasa laen macam . Kenapaa dengann course akuu ?? N then mama aku cakapp yang akuu punyaa ni bila dah habis diploma , degree nanti dekat UniKL . What ?? UniKL ??

Akuu bukann nak hina UniKL ke apee cuma impian aku nak masuk Uitm . Hmmm . Akuu ingat kalau aku dahh habis study , aku nak masuk Uitm . Betul kee dengann apee yang mama akuu cakap ?? Seriously akuu rasa give upp jee sekarangg ni . Hmmm

Aku harapp ape yangg mama akuu bagitahuu tu takk betul .

You Might Also Like

4 comments

  1. adik dpt accountancy ek? klu under kptm mmg mostly masuk UniKL..klu under UiTM, laluan tu len ckit..
    so, xkisah klu amik under KPTM pn yg pntg kene usaha..nk apply degree sok, isi la UPU UiTM...akak ada kawan yg sama2 masuk UiTM and dulu KPTM gk..akak under program UiTM n dye under KPTM..so, bkey je masuk UiTM yg pntg jaga pointer..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. So kalau sayaa jaga pointer sayaa , sayaa still berpeluangg masukk Uitm ??

      Delete
  2. assalamualaikum
    kuis okay, cuma kena tahan dgn yuran la.. yuran penginapan agak mahal.. apa2 pun, kuis alhamdulillah.. tak sama mcm ipta biasa.. :) istikharah la dlu ye?

    follow sini

    ReplyDelete
  3. Waalaikummusalam . Hehe . Okayy . Insya-Allah :)

    ReplyDelete

drop here your comment.:)