BUTIK ONLINE YAYA AKAN DIBUKA TAK LAMA LAGI .

Monday, June 17, 2013

Assalamualaikum andd annyeonghaseyoo . now aku akan bukak kedai . cehh . kedai . lebih sedap nak panggil ialah butik laa . hee . nanti aku akan buka butik online bawah aku sendiri . antara barang yang akan aku jual ialah :

love baju kurung yang dah siap ( harga yang sangat berpatutan )
love tudung bawal ( boleh beli dengan harga runcit dan borong )
love alat-alat kosmetik ( semua nya cute-cute )
insya-Allah nanti aku akan buka kedai dalam masa yang terdekat ni .

so support aku lahh yaa ! kalau berminat nak order dengan aku nanti , pm dekat fanpage aku , Butik Online Yaya ataupun terus jee pm aku dekat fb Ainul Mardhiah ataupun yang ada whatsapp tuhh . whatsapp jee kat aku dekat no.0126763960 . Aku akan reply msg/order daripada korang semua . :)

visit blog Butik Online Yaya untuk tengok segala barang yang dijual . Kalau boleh . klik LIKE sekali dekat fanpage Butik Online Yaya untuk update barang baru . Tq :)

You Might Also Like

2 comments

drop here your comment.:)