MAAFKAN AKU :'(

Sunday, June 30, 2013

Assalamualaikum and annyeonghaseyoo . actually malam ni aku tak boleh nak tidur mengenangkan ape yang die cakap kat aku . hmmm . seriously aku tak de mood betol lahh malam nihh . ._. malam ni air mata aku asyik keluar ajee . haishh . geram jugak dengan air mata aku ni . aku dah try tok tahan air mata aku daripada keluar tapi tak boleh . air mata tetap degil nak keluar jugakk . ermm . setiap kali aku teringat dekat die . air mata aku keluar . bila aku teringat dengan ape yang die hantar dalam bentuk sms dekat aku , automatik air mata aku memang laju jee keluar . memang tak pernah habis . Ya Allah . kenapa dugaan yang sebegini jadi dekat aku ?? aku rase aku ni seorang yang sangat malang . hmmm . aku rase macam dah tak sanggup nak teruskan hidup . aku rase aku dah tak mampu bertahan . rase nak gila pon ade gakk .

aku tak tahu sampai bila aku dapat bertahan dengan semua nii . aku sedih . aku sakit hati . ye . aku sedar diri aku sape di mata kau . aku ni tak lahh perfect mane . selalu buat kau marah . buat kau naik angin . selalu buat perangai . selalu menguji kesabaran kau . aku tahu . aku sedar semua tuu . actually aku mengaku memang salah aku . memang semua salah aku . aku dah buat kau naek marah dengan aku . aku tahu dengan sikap aku , aku dah buat kau sedih sangat and mybe benci aku kann ?? aku rase kau benci aku sangat-sangat sampai sanggup guna kau/aku dengan aku . aku dah agak kau akan guna panggilan tu . bila aku bace msg kau , aku rase sedih sangat .

baru aku sedar yang selama ni aku tak sedar . rupa-rupanya kau pandang rendah dekat aku . setiap orang memang tak lari daripada kesilapan macam aku jugak . ye . dulu memang aku pernah tinggalkan kau disebabkan lelaki laen tapi aku baru sedar yang pilihan aku untuk tinggalkan kau adalah satu keputusan yang salah besar . stupid nya aku sebab tinggalkan kau . baru aku sedar yang sebenarnya aku lagi selesa berhubungan dengan kau . bersama dengan kau . pada masa tu , aku dapat rasa yang kau sahaja dapat terima aku seadanya . aku bersyukur dapat jumpa kau . dapat bersama dengan kau . dapat gelak tawa dengan kau .

hidup aku terasa sangat laa happy bila bersama dengan kau . seriously aku nak cakap ... aku memang dah jatuh cinta dengan kau . buat pengetahuan kau .. aku tak pandang dari segi rupa tapi aku pandang dari segi hati . aku pandang hati kau terima aku seadanya . dan bukan hanya disebabkan nak amek kesempatan terhadap aku . bagi aku , kau sangat baik . aku jujo . kau layan aku dengan penuh kasih sayang . aku bahagia hidup dengan kau . aku ingat kau laen daripada yang laen tapi rupanya tak . baru aku tahu kau bukannya terima aku 100% . aku tahu tu . tapi aku terima kau seadanya . aku cintakan kau tahu ! aku sanggup tak suka lelaki laen disebabkan kau . kau dah amek semua hati aku . aku 100% cintakan kau .

tapi bila aku bace msg kau petang tadi . hanya air mata aku jee yang mengalir . why ?? hina sangat ke aku ni sampai kau cakap dekat aku macam tu ?? kau menyesal ke dapat perempuan macam aku ni ?? aku sedar aku memang tak perfect mane . aku sedar aku tak lahh baek mane . tapi sekurang-kurang nya aku rase aku still boleh dikatakan baek sebab aku still hormati kedua ibu bapa aku . aku tak melawan ape yang dieorang cakap . aku still boleh dikatakan anak yang baek . kalau kau nak tahu . aku dah berubah . aku setia pada yang satu . aku setia dekat orang yang amat aku sayang .. iaitu kau . kau tak habes2 tuduh aku ade lelaki laen sedangkan aku SETIA dekat kau seorang sahaja .

aku tak tahu nak buktikan macam mana yang aku setia dekat kau . ye . memang salah aku sebab minggu lepas aku jarang contact n sms dengan kau sebab sibok dengan orientasi kolej . aku memang nak msg kau tapi aku tak boleh selalu msg kau , sebab aku takodd abang n akak2 fasi rampas fon aku . tak aniaya aku ?? aku msg kau pon senyap2 . sekurang-kurangnya aku ade jugak msg kau cuma time malam aku jarang msg kau dek kepenatan . dulu time kau orientasi , walaupon kau punya habis lambat dengan penat lagi , kau sanggup tahan mata kau daripada tutup semata-mata nak msg dengan aku . aku memang terharu dengan apa yang kau buat . thanks sangat . tapi time aku orientasi , aku pon ade jugak msg kau waktu malam . siap ade gayut dengan kau cuma malam kelmarin aku tak msg dengan kau waktu tengah malam . msg pon kejap . tu pon kite gadohh . time tuu aku ngantokk sangat . aku tak tahu kenapa aku ngantokk sangat . aku dah try tahan mata aku daripada tertutup . dah macam-macam cara aku buat . minum air kosong , basahkan muka tapi semua tuu hanya dapat bertahan sekejap jee pass tuhh mata rase ngantok balek . aku pon kecewa dengan diri aku sebab tak dapat msg n gayut dengan kau pada malam tu .

aku mintak maaf sangat . aku tahu memang salah aku .. aku minta maaf .

tapi aku still tak dapat lupekan dengan ape yang kau cakap dekat aku . hmmm . kalau kau cakap macam tuhh dekat perempuan laen pon aku rase die pon sedih gakk macam aku . aku berharap sangat kau dapat jadi imam aku . jadi suami aku yang sah . beri kasih sayang kau sepenuhnya dekat aku sebab kau memang seorang yang sangat penyayang . disebabkan kasih sayang kau laa .. aku jatuh cinta dengan kau and kau seorang yang sangat kelakar . aku sayang sangat dekat kau . aku ingat kasih sayang kau tu hanya aku seorang yang dapat . hanya aku seorang yang dapat miliki tapi aku silap .

okayy . aku nak minta maaf . laen kali aku takkan ungkit pasal kahwin dah dengan kau . kau jugak yang minta aku jangan cakap lagi kan ? hmmm . okayy . aku ikodd . aku takkan cakap dahh . aku tak paham . kenapa kau suka tuduh aku ade lelaki laen sedangkan aku memang tak de lelaki laen ?? aku tak tahu macam mana nak buktikan dekat kau yang aku setia dekat kaau . aku sayang sangat dekat kau . SAYANG SANGAT ! :'( tapi kenapa tuduhan yang aku dapat ??? ye . aku memang dah tak boleh kembalikan kepercayaan kau terhadap aku . disebabkan kau fobia dengan ape yang dah aku buat dekat kau waktu dulu . tapi aku dah bukak buku baru andd lupekan buku lame . aku nak berubah . tapi aku tak paksa kau nak percaya dekat aku ke tak . aku paham .

aku tak kesah kau nak tuduh aku tapi kalau kau nak tuduh aku , boleh bagi bukti takk ?? aku datang kptm just niat nak belajar . bukan niat laen . aku nak kejar cita-cita aku .. aku datang sane bukan nak menggatal , nak menggedik dengan lelaki dekat kptm . JUST NIAT NAK BELAJAR . itu aje . dalam hati aku hanya ade kau . kalau kau nak tahu . mase aku sampai ajee asrama aku . aku tak macam student perempuan laen . student perempuan laen cepat2 berebut2 nak masuk asrama mandy , makan andd laen2 . sebab ape dieorang nak cepat ?? sebab dieorang tak nak beratur panjang dekat dalam toilet . tapi aku tak kesah semua tu . aku bukan terus balek . aku singgah kedai jap sebab nak beli topup digi . sebab aku ingat nak gayut puas2 dengan kau . aku sanggup mandy lambat sebab semata-mata nak beli topup digi jee . niat aku nak sangat gayut dengan kau tapi laen pulak jadi nyaa . kita gaduh . hmmm .

yang paling aku sedih bila kau cakap aku ni ... hmmm . aku sedar aku bukan laa baek mana tapi aku tak de niat pon nak buat semua tu . aku setia . punah harapan aku . aku rase macam aku ni perempuan tak guna jee di mata kau kan ?? kau macam pandang aku sebelah mata ajee . aku tahu kau terpaksa terima aku dengan seadanya .. kan ?? kau rase aku jadikan kau lelaki simpanan ?? hmmm . playgirl sangat ke aku ni sampai nak jadikan kau sebagai lelaki simpanan ?? aku tak pernah anggap kau sebagai lelaki simpanan . aku setia sangat dekat kau . aku hanya ade kau sorang jee . tak de pon orang laen . setiap kali msg dari kau aku bace , air mata aku jatuh . aku tahu kau menyampah tengok aku sedih , keluarkan air mata semua bagai . tapi jujur air mata aku bukan dibuat-buat . memang original . tanpa sedar mengalir keluar . aku rase aku ni tersangatlah hina di mata kau . maaf laa kalau disebabkan aku menangis membuatkan kau rase meluat dengan aku . aku menangis bukan saje2 tapi disebabkan perasaan sayang dekat kau . aku tak sangka kau cakap macam tu dekat aku . siap cakap kau/aku dengan aku . mana pergi sikap kasih sayang kau dekat aku ?? hmmm . aku jujo .

aku jadi takodd dengan kau . seriously takodd . ni baru ckit kau cakap macam tu dekat aku . lepas nihh ape pulak kau cakap dekat aku ?? :'( lepas tuhh tak pasal2 tangan kau melekadd dekat pipi aku . auuchhh ! mesti sakit dapat tamparan daripada kau . hmmm . seriously aku takodd dengan kau . setiap ape yang kau cakap dekat aku memang akan berbekas dekat dalam hati aku andd aku tak dapaaaat nak lupekann ape yang kau cakap . but thanks jugak . aku dah sedar diri aku sape .

aku jujo dengan kau . aku fobia dengan kau . yup . aku memang dah fobia dengan kau . aku takodd dengan kau . seriously takoddd sangat . segala sifat kasih sayang kau terhadap aku selama ni aku dah tak nampak . yang aku nampak hanyalah perasaan bengis kau terhadap aku . ye .. bengis . aku maafkan kau . walaupun kau cakap aku macam2 , aku tetap maafkan kau . tapi mybe aku dah tak jadi macam dulu . aku dah jadi pendiam sekarang ni . mybe dah tak de perangai nakal aku dekat kau , perangai ceria aku dekat aku , perangai aku yang suka buat muka pelik aku dekat kau andd perangai manja aku dekat kau . yang ada sekarang ni perangai takodd aku dekat kau . kalau kau nak marah aku . kau marah jela . kalau kau nak tengking aku , tengking jela . kalau kau nak pukul aku , pukul jela . aku bagi . hmmm . aku nak minta maaf . maafkan kesalahan aku . :'/

aku tak minta belas kasihan daripada kau cumaa .. aku harap sangat kau maafkan aku . maafkan aku ...

You Might Also Like

3 comments

  1. sabar ye yaya. jangan tinggal solat, insyaAllah ade jalan penyelesaian. lelaki ni ego je, tapi nanti depa okey kot. -.-' hehe

    ReplyDelete
  2. wow. bwtul2 heart broken ni. saba ye yaya. yaya kena ingt, setiap yg berlaku pasti ade hikmahnya. cuma kita yg tak perasa. mubgkin ALLAH nk bg petunjuk, mungkin ALLAH nk bg pengajaran.wallahualam, hnya ALLAH yg tahu urusanNYA. kuatkan diri ye. kalau ade jodoh, ade la ye. fokus study dulu. banggakan ibu ayah yg da penat lelah besarkan kita :D

    ReplyDelete

drop here your comment.:)