MENCARI WIFI YANG MURAH TAPI UNLIMITED . WIFI APE YEKK ??

Sunday, June 23, 2013



Assalamualaikum . fuhh . penat memerah otakk nak cube ingat balek entry apee yang harus aku taip malam nii . aku tak tahu sejak kebelakangan ni otakk aku blurr ajee . #masalah nihh

perahh punyee perahh . akhirnyaa ingat jugakk ! okayy . entry aku malam nihh . aku ade masalah sekarang nihh . lepas nihh aku dah start duduk asrama . andd akan dapat berlambak assignment . so mybe mesti ade guna internet kann ?? sebab asrama aku mane ade wifi . dekat kolej ajee ade wifi . haihhh . so terpaksa laa aku kena langgan wifi . tapi aku still pelajar andd korang tahu kemampuan pelajar setakat mane ajee kalau nak bayar bil wifi . laenn laa kalau dah bekerjaa , ada duit sendiri . memang konfem amek pakej unifi laa . hahaha

tapi aku masih bergelar pelajar nihh hanye mampu andd tak mampu aje . banyak lagi kena pakai duit . kalau bolehh laa . aku sekarang tengah mencari wifi yang murah tapi unlimited . korangg tahu kan maksud akuu ?? haaa . ni takk . mase syok2 guna wifi , tengok2 MB internet dah habis . tak best arr macam tuhh . 

sekarang aku dengar dah banyak dahh orang ataupun peniagaa yang jual pelbagai jenis wifi yang murah2 dalam facebook . tapi aku tak berani nak beli sebab tak berape nak konfiden laa . takot kena tipu ke hape . bab2 internet nihh aku bukan pandai uruskan ponn . bab2 shopping bendalah laen aku pandai lahh . hahaha #pakar

kalau bolehh laa . aku nak cari wifi yangg :-

smile murah ( semestinya ! wajib untuk pelajar macam aku nihh . )

smile wifi UNLIMITED 

smile boleh digunakan untuk lappy andd fon ( kalau boleh laa )

smile harge die bawah rm50 laa . hihi

ohh yaaa ! lagi satu . aku nak tanyaa . kalau nak baiki notebook , berape yee kos ?? agak2 lahh dalam berapa ?? sebab aku ingat aku nak guna notebook lame akuuu tuhh dulu . kalau nak beli laptop sony vaoi pon mengambil mase jugakk . laptop tuhh bukan nyerr murahh . kalau murahh , dah lama aku grab satu . semestinyaa kaler pink ^^ my favourite colour tauu ! huhu .laen laa kalau mama nak belanja aku beli laptop tuhh . memang hehehe . terima dengan hati yang sangat2 terbukaa ! hahaha *gelak jahat*

okayy laa . itu ajee nak membebel dalam blog nihh . 

laen hari kita jumpa lagi . kbai malu


peace JANGAN LUPE KLIK NUFFNANG AKU YAA  NAK GUNA UNTUK STUDY AKU ! TERIMA KASIH BANYAK2 ^^


You Might Also Like

3 comments

  1. amboi bawah $50 ya. hehe tetiba buntu pulak nak suggest ^^

    ReplyDelete
  2. Sis dah jumpa ke wifi yang sis nak?? Share share la..saya pon perlukan juga tapi tak berkemampuan :(

    ReplyDelete

drop here your comment.:)