RASA NAK TRY MINUM AURAWHITE LAA .

Saturday, June 15, 2013

Assalamulaikum andd annyeonghaseyoo . :) entah macam mane entah tak adee angin , tak de ribut . Aku teringinn nak try makan somethingg yang boleh menyihatkan andd menyegarkan badann akuu nihh . Yelahh . Takut nnty time study , badan akuu lesu jee . Takk syokk arhh study kalau macam tuhh .

Kalau boleh , aku nak badan akuu sentiasaa cergas dann bertenaga jee . Baru boleh buat macam-macam aktiviti . Kann seronok tu . Hehe . Andd akuu jugakk nak cantik . Kitee sebagai seorangg perempuann , sape tak nak cantik . Konfem semua orangg nak cantik . Nak tarik kaum adam kann . Huhu

But aku laen . Niat aku nak cantik adalah untuk diri aku sendiri andd of course laa untuk buchuxx aku tuhh , alep . Bia die bertambahh geram dengan aku . Sebab aku makin cantik + cute + comey + cun = cair . Konfem diee cair punya laa . *perasan* hahaha . Actually kulit aku dah putih dah . Putih melepak pulak tu after pakai satu produk ni . Die just lotion tapi mampu untuk buat kulit aku memangg seriously putih yang teramat . Aku pun terkejut dengan perubahan kulit aku . Alhamdulilah laa sebab ade effect positive kann ?? :) nak tahu aku pakai produk ape ?? Produk yang tengah hangat dipasaran sekarang nihh . From korea . So korangg dah dapat agak kan ?? Tak laen tak bukan jenama CANTHY DOLL . Semua packagingg diee comel2 jee . Memangg memberi tarikann untuk aku membeli nyaa laa . :3

Tapi bila difikirkan balek laa kan . Ermm . Aku rase tak puas laa pulak kalau hanya cantik luaran tapi dalamann hanya biase2 cantik jee . So aku dah amek keputusann untuk nak amek suplement . Aku dah fikir masak2 . Aku nak beli produk AURAWHITE . Aku dah try search dekat pakcik google tadi pasal khasiat AURAWHITE . naseb baek laa produk tuu sedap rasanya . Kalau tak sedap , buat ape aku nak beli. Memangg takk makann laa kann . Membazir jee ...

Tapi produk tuu akuu tak kan terburu-buru untuk beli . Aku nak study dulu . Banyak duit aku nak guna untuk study nanti . Haishh . Nanti nak beli ni la . Tuu laa . Macam2 . Huhu . Bila kewangann study aku dah stabil , baru akuu grab satu AURAWHITE nihh . Konfem bila pakcik alep aku tahu akuu nak beli AURAWHITE , diee start dah membebel . Hahaha . Tapi diee comel . ;D

Okayy laa . Tu jee nak ceritaa .

K bye ♡ツ

You Might Also Like

0 comments

drop here your comment.:)