REVIEW : GARNIER PURE ACTIVE MULTI-ACTION SCRUB

Thursday, June 06, 2013

Assalamulaikum andd annyeonghaseyoo . :) now aku nak buat review tentang produk yang aku pakai sekarang ni . Saje nak share2 benda yang baik dekat korang korang semua . :D

Tapi sebelum tuu aku nak mintak maaf sebab aku bukak blog aku ni pon guna handphone jee so aku tak letak banyak gambar la . Sebab kalau on blog dekat handphone , limit letak gambar hanyalah 1 gambar sahaja . Huhu . Tak shok kann . :(

Okayy . Now aku nak cerita pasal produk iaitu pencuci muka yang tengah pakai sekarangg ni . Alhamdulilah dah hampir dua bulan aku pakai , kulit aku jadi makin lembut , licin andd jerawat aku dekat muka pon sudahh kecut . *happy tahap gunung everest* tau ! Nak tahu produk ape aku guna ??

Ni haaaa ...

GARNIER PURE ACTIVE MULTI-ACTION SCRUB :>

Selama dua bulan aku guna , so far okayyy laa . Tak de memberi ape2 effect pon dekat muka . Kesan positive jee selama aku guna . :D andd setahu aku pencuci muka ni sesuai untuk semua jenis kulit . Hehe

Kalau dekat shopping complex , tak silap aku harga die dalam rm15 mcm tu rasa nya . Aku tak ingat la . Pencuci muka aku ni 50 ml tahan 2-3 bulan . Aku dah masuk dua bulan tapi still banyak lagi . Jimat tauu ! Soo sape2 yg terlampau jaga kecantikan mcm aku nihh . Tak rugi kalau angkat satu pencuci muka ni . Insya-Allah berkesan untuk kulit anda . :D

You Might Also Like

0 comments

drop here your comment.:)