SAYA IKHLAS TERIMA AWAK SEADANYA ♡

Tuesday, June 04, 2013

Assalamualaikum andd annyeonghaseyoo . :) hai semua . Ermm . Alhamdulillah . Hubungan kami dah nak masuk setahun satu bulan . Aku rasa bersyukur sangat . Happy ponn ade .

Sebenarnya aku tak sangke yang hubungan yang tengah terjalin ni sampai setahun lebih . Yelahh . Bak kate orang . Kalau bercinta cintun time sekolah tu dipanggil 'cinta monyet' . Tapi tanggapan tuu salah . Sebenarnya aku pon terkedu jugak bila dengar ape yang die cakap . Akuu dengar suara die ponn aku tahu die tengah seriuss . Die mahukan aku jadi isteri die yang sah satu hari nanti . Die jugak ade cakap dekat mama die yang die nak kahwin dengan aku nanti ( mama die kenal aku sebab mama die ex guru bm aku time tahun 2012 *spm* ) . Bila aku dapat tahu , wuuu . So sweet ! Terharu aaku .

Tak sangke die betul-betul seriuss . Tapi mama diee cakap . Boleh dengan syarat die kena abez study , dah dapat kerja tetap andd dah ade rumah . Kalau tak bekerja , macam mana nak bagi nafkah dekat aku ? Nak sara aku , makan minum kami berdua , anak-anak lagi andd rumah + kereta . Kesiann die tapi nak buat macam mana dah memang tanggungjawab die . Tapi aku akan tolong die jugak . :)

Akuu sebenarnya tak sangke yang die yang akan jadi boyfriend akuu sekarangg . Akuu ingat semua tu just angan2 . Tapi rupa2 nya angan2 jadi kenyataan . *tak sangke* hehe . Andd alhamdulillah akuu bahagia bersama dengan die . Aku ni kalau bercinta , first aku tak kan pandang dari segi rupa . Yang aku pandang hanyalah sikap die and yang paling utama ialah hatinya . Hati nya sama ada terima akuu dengan seadanya ke tak .

Kalau just nak dara aku . Hahaha . Baek tak payah la . Aku rijek terus . Andd kalau perangai ponn macam setan . Baek tak payah laa . Memang aku rijek sangat2 laa . -.- aku tak pandang langsung . Tapi buchuxx aku ni laen . Bukan nak puji pakwe aku ni tapi aku just terus-terang . Die laen daripada yang laen . Betul la kate orang . Kite kena kenal tuan empunya badan dulu kalau nak tahu perangai die macam mana .

Macam la aku dengan die . Aku memang dah tahu perangai die macam mana andd die ponn kenal perangai aku macam mana . :) okayy laa . Aku nak cerita ckit pasal perangai die . Pada pandangan aku laa yang dah bersama dengan die selamaa setahun lebih ni , bagi aku die nihh baek sangat . Andd yang paling utama die nihh tersangat-sangat lahh penyayang orangnya . :)

Aku jatuh cinta dekat die sebab sikap penyayang die lahh . Makkk aii . JATUH CINTA ! Haha . Dengan sikap penyayang die aku jadi selesa bersama dengan die . Seterusnya die ni kalau nak tahu . Amatttt lahh manja orangnya . *tak sangka aku* dengan sikap manja die selalu buat aku terharu andd tergelak . Hahaha . Serious comel . :) walaupun die selalu cakap yang die tak hensem la . Tak comel la . Haihhh . Buat pengetahuan awak , saya tak pandang langsung rupa awak sama ada hensem ke takk . Comel ke takk . Tapi bagi saya , awak dah memang comel andd hensem di mata saya tau ! :)

Bukan nak buat awak terharu tapi memang hakikat . :) awak telah buat pintu hati saya tertutup untuk mane2 lelaki selaen awak tauuu . Hebat takk kuasa cinta awak ?? Hehehe . Kalau awak tak de dalam hidup saya . Hmmm . Entahh laa . Saya tak tahu ape yang akan terjadi dengan saya . :(

Sejak die masuk uitm . Dah laa jauh pulak tu uitm yang die dapat . Dekat perlis . Jauh kann ? -.- sejak tu aku jadi tak terurus . Muka aku pucat . Mybe sebab kemurungan . Andd aku ponn selalu tak de selera nak makan . Kalau mama aku tak de suruh aku makan , memang aku tak makan laa . Sampai berat badan aku dulu . Mula2 time berumur 15 tahun , berat aku 45 kg . Naek je umur 16 tahun ( time tu dok asrama ) , berat aku naek mendadak ke 53 kg daripada 45 kg . Haha . Memang time tu aku memang nampak bam bam laa . :D

Tapi bila naek umur 17 tahun , berat aku susut balek jadi 45 kg balek . Kadang2 46 kg . Memang happy laa aku time tuu . Tapi sejak umur aku dah masuk 18 tahun , aku punya berat makin susut dek terlampau rindu dekat die . Tak sangke berat aku 39 kg . Dah memang tak normal tu . -.- mama aku ponn risau dengan keadaan aku . Haihh . Die ponn tetapkan berat aku hanya boleyh antara 40 kg hingga 45 kg je . Tapi berat aku terkurang satu kg pulak . Akuu jujo dengan die . Naseb baek die tak marah dengan aku . Fuhh ! Aku kena makan banyak ni laen kali nak pastikan berat aku cukup2 40 kg balek . Insya-Allah . :)

Okayy laa . Off dulu . Mata dah ngantok . K bye ♡

You Might Also Like

1 comments

drop here your comment.:)