TEMPAHAN EDIT BLOGKIN FREE

Sunday, June 02, 2013

Assalamulaikum andd annyeonghaseyoo . :) okayy . Hari ni akuu dengann baekk hati nyaa ingin buat edit blogskin FREE untuk blog korangg .
Akuu boringg dudukk dekat rumahh takk buat ape so aku ingat nak tolong korangg edit blogskin free . Dengar tuu . FREE tau . Bukan nye senangg nak dapat free . Biasa nya kalau tempah dalam rm15 keatas tapi aku free . :)
Tapi ada syarat nya yee . :)
♔ Follow blog aku *nanti senangg nak contact*
♔ Klik heartbeat aku . ( scroll sampai paling bawah ) tunggu sampai habis loading . Jujo tau^^
♔ Klik sini ( tunggu sampai habis loading )
- Tuu ajee . Senangg kann -
♬ Aku hanya mencari 3 orang sahajaa untuk edit blogskin .
♬ Cepat2 sebabb lepass ni aku akan kenakan charge kalau sape2 nak order edit blogskin dengan aku . Sementaraa masih free ni , jom laa . Jangann lepaskan peluangg .
♬ Akuu akann buat blogskin korangg macam kawaii + cute . Trust me okayy . :D
♬ Kalau nak , just comment dekat dalam entry ini SAHAJA okayy .
K bye ♡

You Might Also Like

9 comments

  1. saya nak, tolong buat tuto kt saya boleh tak and hias cntik ,letak gmbr super junior tau

    Email: sitihanisahramdan@gmail.com
    Password:rhanisah1609
    URL:http://lovelyryeowook.blogspot.com.
    Warna blog : Pink
    Header: Transparent <boleh tak saye nk header saye tapi awk buat header jadi transparent.

    Buat banner super junior sekali boleh tak ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Header jadi transparent ? Ermm . Saya dah tengok header awak . Header awak susah ckit nk transparent laa .

      Delete
  2. tak apalah klu cam tu,
    boleh awk wat button top untuk saya??
    saya x retilah. NEED YOUR HELP :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awak nak saya pasang button top untuk awak ke ?? :)

      Delete
  3. nyer ....
    tak kena byr kan ??

    ReplyDelete
  4. jangan risau . tak kena bayar pon . awak nak button top ape ? boleh bagi button top yang awak nak letak dalam blog awak tu ? :)

    ReplyDelete
  5. ada lg x edit blog free ni ke..da tmt tempoh...

    ReplyDelete

drop here your comment.:)