TENTANG AKU

Tuesday, June 04, 2013

Assalamulaikum andd annyeonghaseyoo . :) sekarangg ni aku nak cerita tentang diri aku sendiri . Siapa2 yang nak kenal dengan aku andd nak tahu kisah perangai aku , teruskan membaca yaa ! Kalau tak nak , dekat atas tuhh ade tanda 'X' . Tekan je dekat ctu . *terima kasih*

Okayy . Aku memperkenalkan diri aku . Nama pendek aku ataupun nickname aku actually banyak sebenarnya . Antaranya yaya , alia , lia , al , syira , sya anddd ira . Tapi aku lagi selesa orang panggil aku lia , yaya or al je . Yang laen tu kurenggg sedikit laa . Haha . Tu nama pendek aku . Nama panjang aku , alia syahira bt. mohd asri . Nama famous aku dekat blog , CIK YAYA . Kenapa CIK YAYA ?? Huh . Senang jehh soalan tuhh . Sebab aku tak kahwin lagi . Nanti bila aku dah kahwin , baru tuka PUAN YAYA pulak . :D

Umor aku pulak ? Aku berumur .. Aii . Nak kena bagi tahu jugak ke ?? Segan la . Dah la aku dah tua . Dah nak hampir masuk umur 18 tahun . Tua kann ?? :3 aku ni berasal daripada kelantan . Lahir dekat hospital tanah merah , kelantan . Aku lahir pada tarikh 27/08/1995 .

Makanan favourite aku ?? Aku suka makann . First of course la masakan ibu aku . Seterusnya  kuew teaw goreng , nasi goreng pataya , kailan ikan masin , ayam masak merah ( memang betul2 favourite aku ! ) and sewaktu dengannya . Minuman pulak ? Ermm . Kalau air aku first paling suka air teh o ais limau . Memang favourite aku yang first . Kalau pergi mana2 kedai makan , aku akan order air tu . Sedappppp ! Second , aku suka air fresh oren . Air kalau fresh2 memangg sedap kalau minum . Gulpp !

Warna yang aku suka pulak ? Warna yang paling aku suka ialah warna biru turqoise campur dengan soft pink . Alahai cute nyaa ! Aku ingat nak pilih warna tu untuk hari bahagia aku nanti . Insya-Allah . :) tapi yang paling tergila-gilakan ialah colour pink . Comeyyy sangat . Dah memangg sesuai dengan perempuan macam aku . Hekhek

Hobi aku ? Hobi aku just biase2 jee . Aku ni jenis gemar mengumpul barang2 yang warna pink . Aku suka tu . Kalau boleh , aku nak semua barang aku warna pink . And aku ni kaki online . *yeke ??* kadang2 je kalau free laa . :P online jelaa kerja nya . Hehe.. Boring dok umah tak tahu nak buat ape kann . (-.-")

Ouhhh yaa ! Aku lupa . Aku anak first daripada 3 orang adik-beradik . Perangai aku ? Kalau nak tahu , aku ni pelik ckit . Aku ni nak kate baek . Ermm . Baek laa jugak . *kalau orang baek dengan aku* hikhik . Seterusnya aku ni seorang yang panas baran . Aku jujo tu . Aku jenis cepat marah . Andd aku jugak jenis cepat menangis . Hahaha . Perempuan . Biasa laa . Aku nak kate penyayang ? Ermm . Boleh laa .

Romantik ? Tengok mood laa . Bhahahaa . Kalau mood romantik aku dah datangg , memang cair laa korangg . Pakwe aku dah cair , korangg lagi laa . Haha . Ade orang kate aku ni jenis pendiam ? Yupp . Aku memangg pendiam orang nya . Tu pon kalau aku dengan orang yang aku tak berapa nak kenal or orang yang tak rapat dengan aku jee . Kalau orang yang betul2 kenal aku . Hahaha . Mesti die terpaksa dengar pot pet pot pet aku . -.- keciann .

Ermm . Aku rase tu je kot tentang diri aku . Kalau nak tahu ape2 tentang aku , tanya je . :)

K bye ♡

Aku nak keluar rumah . :'<

* JANGAN LUPA KLIK NUFFNANG AKU * TQ

You Might Also Like

2 comments

  1. kita sebaya ^^v cumanya saya ank last dri 3 org adik-beradik :)

    ReplyDelete

drop here your comment.:)