Sedihhh :'(

Saturday, July 20, 2013



Assalamualaikum and annyeonghaseyoo . dah lama aku tak update blog sejak dah sambung belajar nihh . paham2 jela . lecturer bagi banyak sangat assignment sampai aku naek pening . haishhh . tensionn -.- okay . now aku nak share tentang masalah aku sekarang nihh . okayy . sejak menjak ni aku banyak nangis . sebab hape ? menyesal dengan kesilapan aku sendiri sampai pakwe aku totally 100% berubah . dan ini adalah disebabkan kesilapan aku sendiri . Ya Allah . dugaan yang sebegini terpaksa aku kena terima . sesungguhnya hamba tak kuadd Ya Allah .

hampir setiap hari aku menangis mengenang tentang kesalahan yang telah aku buadd dekat die . kalau boleh , aku nak putarkan masa balek . okay . i'm seriously so stupid dengan tindakan aku sendiri and now aku kena terima hakikat yang die dah berubah tak macam dulu dah . seriously aku rindu die time dulu punya sebab sekarang . hmm die lebih banyak senyap , diam and macam nak tak naak layan aku . and yang paling sedih nya kasih sayang die dekat aku dah makin berkurang kata nya . bayangkan kalau boyfriend korang cakap macam tu dekat korang mesti korang sedih giler and konfem menangis bukan ?? same laa dengan aku . bila die cakap macam tu , dada aku tetiba rase sakit yang teramat . mula-mula aku tak percaya dengan ape yang die cakap . aku ingat tu semua hanyalah mimpi tapi rupanya overall adalah realiti and aku terpaksa menempuhi nya . okay . aku seriously menyesal gilerr dengan tindakan aku yang tak berapa nak cerdik . disebabkan nafsu aku nak tengok wayang . disebabkan peristiwa tu telah menyebabkan die berubah 100% .

Ya Allah . kenapa dugaan yang sebegini terpaksa aku kena terima ? die dah tak percaya dekat aku . sikit pon tak . die pon macam nak tinggalkan aku . satu hari nanti . mybe . hmmm . aku tak nak kehilangan die . seriously tak nak kehilangan die . dah banyak kali aku try pujuk die . tapi tetap tak menjadi . hati die . :'( hati die dah keras macam batu . aku takodd sangat + risau sekarang ni . aku takodd die tinggalkan aku . aku tak boleh terima . hmmm . seriously tak boleh terima sebab aku sayang yang teramat dekat die .

dah banyak kali aku yakinkan dekat die yang aku sayang die . andd aku seriously setia giler dekat die tapi die tetap tak caye . die just pk yang negatif je tentang aku . hmmm ape aku nak buadd sekarang ni ?? aku dah jujo 100% tapi die still tak caye dekat aku . die cakap yang aku tak sayang die . hmmm ya Allah . aku sayang die yang teramat . aku tak sanggup kehilangan die .

aku tak bolehh nak study kodd macam nihh sebab asyik pk tentang die . takoodd kehilangan die . bayangkan orang yang korang sayang tinggalkan korang , hati korang mesti rase sakit yang teramat kann ?? macam tu lahh ape yang aku rase . hmmm ape aku nak buadd sekarang nii ?? :'(

You Might Also Like

0 comments

drop here your comment.:)