Aku nak grab satu laa !

Wednesday, August 21, 2013

Assalamualaikum and annyeonghaseyoo . :) haishhh . menggugat iman betul lahh . sebenarnya dah lama aku nak sangat beli barang ni . barang ni bukan baju ke seluar ke or beg ke tapi barang kecantikan .

nak tahu ke apa dia ?? ermm . apa lagi kalau bukan BOYA MASK . ermm . dah lama aku nak beli tapi buat masa ni aku kena berjimat dahulu . tunggu mase je aku akan beli nanti . insya-Allah . sebab apa aku nak beli barang ni ??

bagi aku laa BOYA ni mampu menyelesaikan masalah yang aku tengah hadapi skarang ni . hmm . kulit aku ape lagi kalau ada jerawat hinggap sesat atas kulit muka aku . haishh . datang tanpa diundang betul laa .

menyusahkan aku aje . sape yang suka kalau jerawat muncul dekat kulit muka kan ?? aku pon tak suka sebab nampak tak cantik nanti muka . huhu . *aku ni boleh dikatakan menjaga kecantikan la jugak*

tapi tulahh . fed up jugak kalau tiba2 jerawat singgah dekat kulit muka kita . aku nak beli pon sebab aku tengok BOYA mampu menyelesaikan masalah yang aku tengah hadapi sekarang . siapa yang tak nak cantik kan ?? aku pon nak kelihatan cantik . *jujo nihh* =3

aku tengok dah banyak testimoni positif daripada pengguna BOYA . dari situ aku yakin untuk mencubanya . insya-Allah bila aku ada rezeki nanti . yelahh . aku still pelajar . bukannya bekerja lagi . banyak nak pakai duit untuk kegunaan pembelajaran . huhu

tapi satu hari nanti BOYA tetap akan menjadi milik aku jugak satu hari nanti . :)

You Might Also Like

2 comments

drop here your comment.:)