dapat nasihat free daripada mama . -.-

Sunday, August 04, 2013

Assalamualaikum and annyeonghaseyoo . :) aku amat bersyukur sebab dapat seorang mama yang sangat penyayang and ambil berat terhadap anak2 nya . mama aku . aku tak tahu nak cakap macam mana . tadi masa berbuka puasa . bukan masa tapi selepas berbuka puasa . mama aku asyik tengok muka aku .

aku pon tak paham kenapa mama aku asyik tengok muka aku . ada nampak pelik kahh dekat muka aku ni ?? aku try sentuh kulit muka aku . tak de pape pon . comot pon tak . lepas tuhh mama aku tegur aku . mama aku cakap kenapa kulit muka aku ade bintik-bintik kecil ??

ohh . itu rupanya . hahaha . aku pon tak tahu kenapa . mybe sebab tension belajar account kodd . hahaha . aku kan budak rajin . biasa lahh . *okay . nak poyo japp :p

mama aku ni memang betul2 ambil berat pasal kecantikan laa . kalau muka gelap sdikit ke , ade jerawat ke , and pape jela yang ada hinggap dekat kulit muka aku , mesti mama aku tegur . mama aku nak kulit muka anak dia licin bersih jee . aduhhh . payah tuhh . memang aku kena jaga tol-tol laa kulit muka aku kalau tak nak dengar mama aku membebel . =3

papa aku pon sama . kalau aku gemuk sikit . mula laa cakap badan aku dah gemuk . kena kurangkan makan laa . banyakkan minum air laa . time aku kurus , senyap pulak sebab tak tahu nak nasihat ape lagi dahh sebab aku dah kurus . hikhik >.<

'dia' pon same jugak . kalau muka aku tumbuh jerawat . mulalah . gelak-gelakkan aku . huh ! sabar jelaa . tapi dia comel . hahaha .

okayy laa . tu je nak cerita hari ni . wasalam :)

You Might Also Like

2 comments

  1. huhu mak qeela pn pntang kalau ada jerwt tumbuh kat muka qeela. selalu kena marh. huhu

    ReplyDelete

drop here your comment.:)