Impian menjadi seorang model muslimah one day :')

Saturday, August 24, 2013

Assalamualaikum semua :)



sejak aku dah jadi pelajar kolej ni . fesyen aku dah berubah . hal n disebabkan . cehhh . macam karangan bahasa melayu pulak ayat . ni semua atas tunjuk ajar mak mertua laa ni ajar aku bahasa melayu time form 5 waktu dulu . huhu

now aku makin besar and dewasa . cehh . ayat tak boleh blahh ... so maknanya fesyen jugak ala ala makin canggih . canggih canggih pon still tetapkan gaya menutup aurat yang betul . :)

sekarang aku dah pandai gaya kan dengan pelbagai jenis gaya dengan menggunakan shawl . ehhh . betul ke ayat aku tuhh ?? macam tunggang terbalik jee . -,-

ramai jugak kawan aku puji yang aku pandai gayakan dengan pelbagai jenis fesyen . n kawan aku jugak cakap aku jenis yang jaga badan . yup . betul lahh tu . sebab ape aku ambil berat dengan semua tu ??

sebab aku suka kelihatan cantik . :) semua suka cantik kan ?? same la macam aku jugak . tapi aku cantik tak menunjuk-nunjuk okay . just bersederhana dengan kecantikan yang kita miliki . tak payah nak menunjuk-nunjuk . nanti Allah tarik balik kang baru menyesal .

bagi aku , aku amat bersyukur dengan kecantikan yang aku miliki . disebabkan affect aku yang suka berfesyen sekarang ni . aku daripada dulu tak gemar dalam berphoto shoot tapi sekarang aku rasa aku dah yakin bila depan camera . and aku jugak dah serba pandai sedikit bila di hadapan camera . tak de laa rasa kekok bila berhadapan dengan camera . 

alhamdulillah sejak aku kenal n menyulam kasih dengan si die , aku dapat merasakan yang aku telah berubah jadi seorang wanita yang betul2 wanita sebab sebelum2 ni aku jenis yang kasar orang nya . kasar dari segi suara , percakapan dan tingkah laku . lebih senang boleh dikatakan sebagai tomboy laa . tapi alhamdulillah sekarang tak disebabkan die . :')

cuma buat masa ni aku tak berpeluang lagi untuk jadi seorang model muslimah . :/

disebabkan semangat yang kawan aku berikan laa aku ada keyakinan untuk menjadi seorang model muslimah macam idola aku iaitu heliza helmi . seriously aku ingin mengikuti jejak nya . tapi masih tak berpeluang lagi . sebab aku bukan nya active pon lagi dalam bidang modelling2 ni . cuma aku harap satu hari nanti aku jugak berpeluang untuk menjadi seorang model muslimah seperti beliau , Heliza Helmi . amin !

You Might Also Like

6 comments

  1. insyALLAH mana tau ada rezeki 1 ari nt kan..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulahh . hope alia ada rezeki . amin amin amin ! :)

      Delete
  2. Replies
    1. hehehe . alia pon tak pandai sangat sebenarnye .. tapi alia belajar dengan tengok tutorial dekat dalam youtube . =3

      Delete
  3. insya'allah . .
    Amin !
    Semoga cita-cita tercapai :)

    ReplyDelete

drop here your comment.:)