Mamaku beli handphone baru . =3

Sunday, August 04, 2013

semalam . emm . untung laa kepada mama aku sebab .. arhhh jeless nyaa . mama aku baru beli handphone baru . nak tahu handphone ape ?? handphone samsung keluaran terbaru . ape lagi kalau bukan SAMSUNG GALAXY MEGA . dah nama mega memang besar laa handphone dia .

mama aku beli kaler putih . memang lawa sangat . samsung galaxy mega ni macam samsung galaxy s4 cuma screen mega lagi besar lagi daripada s4 . memang cantik laa handphone mama aku . untung laaa ! jeless >.<

mama aku daripada mula nya pakai samsung galaxy y yang rupanya comel n kechikk terus upgrade ke mega yang besar gedabak . -.- tapi gambar nya lawa . camera depan nya pon lawa . huhu . nanti lepas ni ak pinjam camera mama aku laa bila nak tangkap gambar muka aku . wink wink wink

masa first time mama tunjuk handphone tu dekat aku , perghhh ! macam tak caya ... besar yang teramat kodd . tapi lawa . mula laaa tangan aku gatal menggoodek2 isi dalam handphone tu . haha . bila tengok mama aku beli handphone baru , aku teringin pulak nak beli handphone baru jugak . tapi tak tahu handphone ape . huhu . just rancang . tak konfem lagi pon .



You Might Also Like

0 comments

drop here your comment.:)