Nak pergi jalan2 dekat Arau , Perlis :)

Tuesday, August 06, 2013

Assalamualaikum and annyeonghaseyo . siape yang hanya dapat cuti raya sekejap macam aku sila angkat tangan ?? aku hanya diberi cuti selama seminggu . memang amat2 tak best . padahal student sekolah diberi peluang untuk cuti selama dua minggu . adil ke tak adil sekarang ni ??

aku raya macam tak raya . lepas tuu para lecturer bekalkan asignment yang sangat2 banyak . and kesemua assignment perlu hantar selepas cuti raya . okayy . memang tension betul lahh . -.-

nak tak nak terpaksa laa aku kena siapkan kesemua assignment sebab assignment adalah sebahagian daripada markah sem aku . lepas raya pulak nanti aku akan ada mid term exam . kolej or universiti laen tak de pon tapi kolej aku ada buadd . lagi laa bertambah tension aku . lagi2 subjek account . =.=

but after dah finish mid term exam , aku dah rancang nak jalan-jalan dekat perlis . bayangkan aku punya tempat study dekat Kuala Lumpur tapi nak jalan2 dekat perlis . dah laa jauh kan ?? hehe . nak releasekan tension macam ni laa .

aku sebenarnya memang rasa amat tak sabar nak pergi sana . sebab selama aku hidup dekat atas bumi ni , aku takk pernah jejakkan kaki aku dekat perlis . kesian kan . :( lagipon aku pergi sana sebab nak jumpa dengan someone . hihi . tak sabar nak jumpa dia .

aku dekat perlis tak lama pon . hanya 3 hari 2 malam kod . mybe =3 hari jumaat aku gerak pergi sana . hari ahad aku gerak balik asrama aku balik . aku harap time nak berpisah dengan someone tu nanti , aku tak menangis depan dia . kalau tak , memang kantoi la kan .

aku kalau nak berjauhan dengan dia , mesti aku akan menangis . mybe disebabkan relationship kami kuadd . huhu .

okayyy laa . tu je nak cerita . k baiii

You Might Also Like

1 comments

  1. byasela student mmg xkn lari dr asgmnt kn...
    akak lum penah smpi perlis g

    ReplyDelete

drop here your comment.:)