Adakah aku dapat terima kehilangannya ??

Monday, September 30, 2013

Assalamualaikum


adakah aku kuat ? adakah aku dapat lupakan segala kenangan manis bersama dengan nya ?? hmm . aku pon tak pasti . tapi yang pasti aku still sayangkan dia . wait ! hati aku masih cintakan dia . ye . sangat mencintainya . tapi aku sedar siapa aku di mata nya . 

memang betul cakap dia . aku memang tak layak untuk dia . aku memang tak sesuai untuk dia . memang betul pon ape yang dia cakap . memang patot pon dia cakap yang dia menyesal bersama dengan aku . hati siapa tak sedih bila orang yang kita sayang cakap perkara yang menyakitkan hati kita kan ? tapi aku terima dengan apa yang dia cakap .

ade sebahagian yang aku terima dengan ape yang dia cakap tapi ada jugak sebahagian yang aku tak terima . antaranya dia kata aku curang dengan dia . hmm sejujurnya aku tak de curang dengan dia . aku setia dengan dia . aku juga tidak menggatal dengan mana-mana lelaki . maksud aku menggedik laa . paham kann maksud aku ape ?

and aku pon mana ada playgirl . tapi aku tak paham kenapa dia cakap aku ni seorang yang playgirl . setahu aku , aku dah setia dengan dia . hmm . ya Allah . dugaan apakah ini ?

bila dia cakap yang dia menyesal dapat perempuan macam aku ni , aku sedar diri aku siapa . tak perfect mana . bila dia cakap macam tu , aku terfikir , hina sangat kahh aku ni ?? aku tak pernah menyesal bersama dengan nya bahkan sangat happy and bahagia bersama dengannya . tapi tak boleh jugak kalau hanya aku yang happy tapi dia terluka .


tak pe . biarlahh . aku lepaskan dia pergi . aku tak mahu tengok dia terluka lagi disebabkan aku , seriously aku tak sanggup . tak pee laa . walaupun hati ni berat untuk melepaskan dia pergi , tapi demi ingin menjaga perasaan nya supaya tidak terluka lagi , so pergilahh . 

pergilahh cari perempuan idaman yang mampu buadd awak bahagia and tersenyum . cukup lahh saya melihat awak happy and senyum bersama dengan perempuan pilihan awak tu . saya tumpang gembira . :)

saya takkan berhenti berdoa agar awak dengan perempuan idaman awak tu kekal sampai ke jannah . saya memang bukan jodoh awak tapi ketahuilahh . saya still sayang and cintakan awak . saya akan support awak dari belakang . kalau ada ape-ape masalah , share aje dengan saya . Insya-Allah saya akan tolong dengan sedaya upaya okayyy ? ;)

saya dah tak mahu tengok awak muram , sedih . saya nak awak happy aje . 

itu aje saya nak cakap pada malam ni . assalamualaikum ~

You Might Also Like

2 comments

  1. Banyakkan bersabar ye , sis ... Insyaallah , ada lagi orang yg lebih baik utk sis .

    ReplyDelete
  2. sabar nye..insya allah akan jmpe yg lebih baik..jodoh yg baik bersame org yg baik..insya allah bykkan berdoa dktkn diri pada yang satu moga dipermudahkan jodoh dgn yg lebih baik ;)

    ReplyDelete

drop here your comment.:)