Memory phone aku penuh ??!

Sunday, September 15, 2013

Assalamualaikum guys !

aku rasa geram sangat sebab memory fon aku dah penuh . itu pon fon aku yang bising-bising cakap . erghh !

tapi memang betul pon . kalau aku nak tangkap gambar ke download something such as mp3 downloading ke mesti fon aku cakap 'your SD card is full' okay . aku paham sangat .

sebab tu laa aku fikir aku nak tukar fon baru jee . tapi mama aku pulak tak kasi . -.- so sad betol lahh . mama aku cakap banyak lagi aku nak kena pakai duit untuk study aku ni .

ermm . bila difikirkan balik , betul jugak tu ape yang mama cakap . lagipon aku baru guna fon xperia j ni . dalam lebih kurang 5 month macam tu laa . =3

mybe salah aku jugak sebab asyik banyak download application . aku memang dah tak de cara laen selain kena buadd factory reset dekat fon aku tu .

tapi satu kerja la pulak sebab aku kena transfer segala gambar dalam fon aku tu , segala lagu ke dalam lappy aku yang satu ni . nasib baik memory lappy aku besar . 1 TERA . =3

tapi walaupun memory aku besar , aku jaga betul-betul lappy aku supaya tak masuk virus . aku paling benci benda tuhh . menyusahkan hidup aku betol laa .

nak tak nak , aku terpaksa la guna factory reset . ermm . okay . itu je nak cakap .

kbai !


You Might Also Like

1 comments

  1. laa.. syg klu beli baru, baru 5 bulan guna :)

    SEMUA PESERTA DAPAT HADIAH
    syarat mudah, tak perlu klik iklan, sponsor sikit, dan ada rezekii, korang akan dapat rm40 cash/topup atau hadiah-hadiah lain..
    http://www.cikamal.com/2013/09/random-by-cikamalcom.html

    ReplyDelete

drop here your comment.:)