Next week aku busy je memanjang -.-

Thursday, October 03, 2013

Assalamualaikum guys !


start minggu ni sampai lahh habis exam aku akan busy je memanjang . memandangkan final exam aku makin hampir . Ya Allah . takodd nye . macam mana laaa soalan final exam nanti . 

Ya Allah . permudahkanlah urusan hamba-Mu ini . ~

sejak-menjak ni aku memang betul-betul tak cukup rehat disebabkan assignment yang berlambak and lecturer banyak buadd test and quiz untuk backup markah final exam . 

hari isnin minggu depan aku ada test account . pagi-pagi buta pulak tu test aku . tak de lahh pagi-pagi buta sangat . test start dalam pukul 10 gitu  lahh . :3 yang keluar dalam test tu 'income statement' and 'balance sheet' . boleh tahan susah jugak . memang aku kena banyak-banyak study nihh -.-

and then hari selasa pulak aku ada speaking test . whoaaaaaaaaaa ! aku tak suka speaking test . aku tak tahu laa macam mana speaking test nanti . aku takodd time tengah speaking test tu , aku jadi banyak lupa . *rasa nak nangis* . nak tak nak aku kena try jugak jawab speaking test tu . Ya Allah . permudahkanlah segala urusan hamba-Mu ini . 


hari rabu pulakk . ermm . alhamdulillah hari rabu aku free . tak de test . yeke free ? ohh alamakk ! aku ada pembentangan IT . tapi aku tak sure pembentangan IT tu sama ada hari rabu or khamis keesokkan hari nya . aku tak pasti . -.- tapi hari rabu memang class aku padat . dari pukul 8 pagi sampai 7 petang . so tried betul lahh .

hari khamis pon mybe aku bz jugak tapi time tengah hari laa . time pagi aku free . hehehehe . tulahh masa yang paling aku suka .

tapi hari jumaat . ermm . aku tak pasti aku free ke tak ? class BI tak de tapi madam ade cakap akan ada test math hari tu . ohhh no ! -.- memang aku bz sangat minggu depan .

penat laa aku nanty . hmm . okayy laa . nak berciap nak pergi class . kite jumpe di next entry bila aku free nanty ;)







You Might Also Like

1 comments

drop here your comment.:)